شرایط برگشت دادن کالای خریداری شده و بازگشت وجه مشتری به شرح زیر میباشند:
قبل از ارسال کالا
در صورت انصراف از دریافت کالا پس از تسویه حساب و قبل از ارسال کالا، کل وجه به حساب بانکی خریدار مسترد خواهد شد.
بعد از ارسال کالا
مشتری حق انصراف و مرجوع نمودن کالای خریداری شده را از تاریخ تسلیم کالا نداشته و به محض استفاده از حق انصراف قبل از تحویل محصول از ماموران حمل، فروشگاه اینترنتی مگاتجهیز بدون مطالبه هیچ گونه وجهی عین مبلغ دریافتی را در اسرع وقت مطابق با سیاست های واحد مالی، به شما مسترد خواهد کرد و تنها هزینهی تحمیلی بر مشتری هزینه حمل و فرستادن کالا خواهد بود.(ماده 37 قانون تجارت الکترونیک)
گارانتی عمومی و خدمات پس از فروش
در نظر داشته باشید تنها دستگاههایی از شرایط عمومی گارانتی پیروی میکنند که در برگه فاکتور رسمی یا فاکتور صریحا قید شده و مدت گارانتی و خدمات پس از فروش در آن قید شده باشد.
ارائه ضمانت نامه جهت تعمیر و یا تعویض دستگاه در دوران گارانتی الزامی است در غیر اینصورت کلیه هزینهها نقدا دریافت میگردد. این ضمانت نامه فقط شامل دستگاه اصلی که شماره سریال آن در برگه ضمیمه قید گردیده میباشد و سایر لوازم مندرج در فاکتور را شامل نمیشود. پیش از استفاده دستگاه لطفا راهنمای استفاده از دستگاه خود و دیگر توصیههای سازنده را مطالعه کنید.
شرکت هیچ گونه مسئولیتی در قبال خسارتهای احتمالی عدم اجرای توصیههای کمپانی را نداشته و از پذیرش و ارائه خدمات به اینگونه دستگاهها مختار میباشد. ملاک شناسایی دستگاه تطبیق شماره سریال دستگاه با ضمانتنامه به همراه اصل فاکتور میباشد. نواقص فنی که در اثر ضربه، شکستگی، آب، آتش، گرما، سرما، شرایط محیطی غیر معمول، نفوذ مایعات، گرد و خاک نا متعارف، نوسانات برق (ارت نامناسب)، اشکالات ایجاد شده توسط شوک الکتریکی، عمل اشخاص ثالث و یا بلایای طبیعی به وجود آمده باشند، مشمول این ضمانت نامه نمیشوند.
تمامی هزینههای بستهبندی و انتقال دستگاه به تعمیرگاه مرکزی شرکت بر عهده خریدار میباشد. محل ارائه خدمات گارانتی و تعمیرات،مراکز مجاز شرکت میباشند در غیر این صورت هزینه ایاب و ذهاب کارشناس و لوازم و ملحقات طبق تعرفه شرکت دریافت میگردد. استفاده از قطعات و لوازم غیر از تولیدات اصلی و یا استفاده از لوازم طرح و OEM،سازگار و… که بدون اطلاع شرکت باشد باعث ابطال گارانتی میشود. هرگونه تغییرات در رام و فریمور دستگاه و قطعات جانبی که مورد تایید این شرکت نباشد، باعث ابطال گارانتی خواهد شد.
تهیه دیسک ریکاوری برای دستگاههایی که نرم افزار اصلی بر روی خود دارند بر عهده خریدار میباشد. ملاک تشخیص موارد فوق الذکر نظریه کارشناسی مرکز خدمات شرکت خواهد بود. اعتبار گارانتی به مدت 12 ماه از تاریخ تحویل، مندرج در این ضمانتنامه میباشد و دستگاه فروخته شده به هیچ عنوان مرجوع نمیگردد
لطفا در حفظ و نگه داری ضمانتنامه دقت فرمائید، المثنی صادر نمیشود. در صورتی که دستگاه توسط کارشناس غیرقابل تعمیر اعلام شود شرکت میتواند در صورت عدم موجودی دستگاه، مبلع فاکتور را عودت نماید. در صورتی که دستگاه در شرایط نامناسب (رطوبت،گرما ،آلودگی گرد و خاک) نگه داری شود که موجب آسیب به دستگاه گردد شامل گارانتی نمیباشد. کلیه تجهیزات شبکه باید در محیط با سرمایش مناسب و عاری از هرگونه گرد و خاک نگهداری شوند استفاده از تجهیزات جانبی مثل رکها برای جلوگیری از آسیب محیطی به محصول وجود دارد.
مدت گارانتی و خدمات پس از فروش کلیه کالاهای عرضه شده در سایت برای هر کالا متفاوت بوده و در بخش توضیحات آن محصول درج شده است (در صورت عدم درج موارد مذكور در این قسمت، گارانتی برای آن كالا وجود ندارد) اکنون چنانچه کالای خریداری شده دارای گارانتی باشد و دچار نقص فنی شود، خریدار میبایست طبق شرایط مندرج در کارت گارانتی نسبت به ارائه کالا و دریافت خدمات پس از فروش از شرکت گارانتی دهنده اقدام نماید.